Álmomban már láttalak - házak, amelyek tetszenek nekünk

Demegvenném

Demegvenném

Mozgó időkapszula

2017. február 15. - Otthon édes

lift12.jpgMártírok útja, köh-köh. Egy időben ezt tartották Budapest légszennyezettség szempontjából legaggályosabb területének. Szó sincs róla, hogy itt vágyunk egy ingatlanra, de persze akadnak elbizonytalanító tényezők. Például ez a lépcsőház, na persze nem a decens beázás vagy félredobált Penny akciós újságok miatt.lift11.jpgJó, hogy a Margit krt. 15-17-ben akadt dolgom. A ház kívülről semmi különös nekem, de tudom, hogy 1937-ben, amikor épült hiper volt a Rózsadombra akkoriban még jellemző apró paraszt- és présházak között magasodó bauhaus épületkomplexum. Nekem az időkapszula miatt érdekes az ingatlan, mely eredeti állapotában maradt fönt a hálás utókornak.lift17.jpgFel is csörlőztettem magam vele a harmadikra, nagy élmény volt a cammogó liftből megcsodálni a lépcsőházat. Gyorsan elintéztem a dolgom és alig vártam az újabb találkozást a lifttel. Persze nem akartam mohó lenni, önmérsékletet tanusítottam, inkább gyalog mentem le, hogy tudjak pár képet lőni a lépcsőházról, mert az is elég erős vizuális élmény.lift16.jpgItt lakni elképesztő zajos, de állítom, a lift biztosan értéknövelő tényezője a lakásoknak. Demegvennék itt valamit? Nem! Ez inkább a delifteznék kategória, de abból a csúcs és ez tényleg mindennek a teteje!lift14.jpg

Ha tetszett a poszt és szereted az ingatlanokat hozzánk hasonlóan csodálni, csatlakozz hozzánk FB oldalunkon!

Fotók: Demegvenném Team/Otthon édes

A bejegyzés trackback címe:

https://demegvennem.blog.hu/api/trackback/id/tr3312263536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása