Álmomban már láttalak - házak, amelyek tetszenek nekünk

Demegvenném

Demegvenném

Demegvette, majd elszürkítette

2017. szeptember 29. - Otthon édes

thumb_img_4312_1024.jpgErdei kutyasétáim alkalmával évek óta van két ház, amit figyelek, mert egymással szemben állnak és mindkettő eladó. Vártam, mikor történik egyikkel vagy a másikkal tulajdonoscsere. Nos, az egyiknél megvolt. A koszosbarna alig 30 m2-es szigeteletlen faház gazdát váltott. 20, mondom húszmillió körüli összegért azzal együtt, hogy osztatlan közös tulajdon (!) Amikor először megláttam a kültéri munkálatokat, megijedtem a ház színétől. Szürke, esős nap volt, a szürke akkor sokkolóan hatott, de azért az ősz határozottan jól áll a kunyhónak. Egyébként nem tudtam nem észrevenni, hogy a vele szemben lévő ház (lásd a lenti képen) színét sikerült utánozni, ugyanis az a bizonyos másik eladó, ami úgy tudom, még mindig keresi új tulajdonosát, nos, ugyan ezekben a színekben pompázik.thumb_img_4335_1024.jpgMondom is az uramnak, ezt tuti megvették személyzeti szállásnak, ezért az egység, így legalább érthető lenne az azonosság, de nem ez a helyzet. Sötétszürke-piros, még ízlelgetem a dolgot, de inkább nekem a "denemvenném meg" kategória. Nektek mi a véleményetek? Egyébként pedig irány az őszi erdő, mert csodaszép!thumb_img_4317_1024.jpg

Olvasói spottingok, tippek, kérdések: demegvennem@gmail.com. Ha csak hasonló írásokat olvasgatnál, csatlakozz hozzánk a Facebookon.

Fotók: Demegvenném Team/Otthon édes

A bejegyzés trackback címe:

https://demegvennem.blog.hu/api/trackback/id/tr1812911507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása