Álmomban már láttalak - házak, amelyek tetszenek nekünk

Demegvenném

Demegvenném

Olvasói spotting: Sajkod

2016. szeptember 15. - Otthon édes

demegvennem-sajkod.jpgÉs igen, jönnek az első olvasói találatok. Sajkod Tihanyban tényleg maximálisan kimeríti a forever love kategóriát. Képzeletben ott már én is nagyon sokat vásároltam. Ebben van egy tettestársam, Péter, aki eképpen méltatja a látottakat. " A fehér falú házat Sajkodon láttam meg és amikor ránéztem, megnyugodtam, szerintem ez elég egyértelmû jel volt ahhoz, hogy Demegvenném :)"

Álomházak, házálmok. Csatlakozz hozzánk, a Demegvenném blog-hoz és küldd el a te házálmodat is: demegvennem@gmail.com

Fotó: Szűcs Péter

 

A bejegyzés trackback címe:

https://demegvennem.blog.hu/api/trackback/id/tr7511706925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása